Naša filozofia
Bystrá škôlka verí, že deti sú oveľa múdrejšie, schopnejšie a odvážnejšie bytosti ako si vieme predstaviť.
Našim poslaním je sprevádzať a podporovať dieťa, aby rástlo a spoznávalo svet a to s rešpektom a prirodzene, v podnetnom a bezpečnom prostredí, ktoré je založené na princípoch Montessori pedagogiky, anglického jazyka a je v súlade so štátnym vzdelávacím programom pre predprimárne vzdelávanie.
Z Bystrej škôlky odchádza šťastné, sebavedomé, spokojné dieťa a predškolák s vedomosťami.



Povedali o nás
Výborná skúsenosť pri našich oboch deťoch, okamžitá adaptácia, individuálny prístup k deťom, pani učiteľky sú veľmi ľudské, príjemné a vedú deti k samostatnosti a kreativite. Oceňujem aj prípravu detí na prechod z jaslí do Bystrej škôlky, deti sú zvyknuté na podobný prístup a nepociťujú obavy z nového prostredia.
Bystra skolka – Jasle boli uz na zaciatku v uzsom vybere zariadeni pre deti do troch rokov. Najviac ocenujem proaktivny pristup personalu a najma pani uciteliek, deti maju moznost sa kazdy den naucit nieco nove, maju priestor tvorit, rozvijat motoriku, slovnu zasobu a vlastnu osobnost. Co sa tyka konkretne nas a nasej dcery, adaptovala sa pomerne rychlo, jaslicky jej rozviazali jazyk a v priebehu par mesiacov zacala skladat dlhe suvetia. Pani ucitelky pomohli aj pri odplienkovani pocas dna a zbaveni sa plienky pocas obedneho spanku.
Co sa tyka stravy, od prvych prikrmov dbam na rozmanitu zdravu stravu a v tychto jaslickach vybrali naozaj dobreho dodavatela.
V neposlednom rade velmi ocenujem ranny filter, aby sa zachytili pripadne chore deticky, ktore by v kolektive nemali byt, aby nenakazali ostatne deti, resp pani ucitelky.
Za nas teda velka vdaka!
Do Bystrej škôlky chodí dcérka už tretí rok a syn už viac ako rok tiež. A sme nadmieru spokojní my aj deti. Pravidelne a často chodia von a deti podporujú v ich senzorických obdobiach. Deti sa do škôlky tešia. Pani učiteľky sú naozaj šikovné, tvorivé a prívetivé. Angličtinu sa deti učia prirodzene.

pani Nikola
Výborná skúsenosť pri našich oboch deťoch, okamžitá adaptácia, individuálny prístup k deťom, pani učiteľky sú veľmi ľudské, príjemné a vedú deti k samostatnosti a kreativite. Oceňujem aj prípravu detí na prechod z jaslí do Bystrej škôlky, deti sú zvyknuté na podobný prístup a nepociťujú obavy z nového prostredia.

pani Daniela
Bystra skolka – Jasle boli uz na zaciatku v uzsom vybere zariadeni pre deti do troch rokov. Najviac ocenujem proaktivny pristup personalu a najma pani uciteliek, deti maju moznost sa kazdy den naucit nieco nove, maju priestor tvorit, rozvijat motoriku, slovnu zasobu a vlastnu osobnost. Co sa tyka konkretne nas a nasej dcery, adaptovala sa pomerne rychlo, jaslicky jej rozviazali jazyk a v priebehu par mesiacov zacala skladat dlhe suvetia. Pani ucitelky pomohli aj pri odplienkovani pocas dna a zbaveni sa plienky pocas obedneho spanku.
Co sa tyka stravy, od prvych prikrmov dbam na rozmanitu zdravu stravu a v tychto jaslickach vybrali naozaj dobreho dodavatela.
V neposlednom rade velmi ocenujem ranny filter, aby sa zachytili pripadne chore deticky, ktore by v kolektive nemali byt, aby nenakazali ostatne deti, resp pani ucitelky.
Za nas teda velka vdaka!
pani Martina
Do Bystrej škôlky chodí dcérka už tretí rok a syn už viac ako rok tiež. A sme nadmieru spokojní my aj deti. Pravidelne a často chodia von a deti podporujú v ich senzorických obdobiach. Deti sa do škôlky tešia. Pani učiteľky sú naozaj šikovné, tvorivé a prívetivé. Angličtinu sa deti učia prirodzene.
Náš tím
-
Gabriela Mattošová
Zakladateľka
Gabriela Mattošová
Zakladateľka
Z mojich skúseností je rešpektujúci prístup a podnetné prostredie pri výchove a vzdelávaní detí enormne dôležité a zároveň v našej spoločnosti veľmi nedocenené a málo uplatňované. Snažíme sa denne sprevádzať každé naše dieťa pri jeho prirodzenom budovaní si vlastnej sebaistoty, vnútornej rovnováhy a prirodzenej motivácii učiť sa. Spokojné, šťastné a bystré dieťa je pre mňa výstupom našej práce. To je Bystrá škôlka.
Vzdelanie:
The Open University, London, UK- Master of Business Administration – Business and Management
- Professional Diploma in Business and Management
- Professional Certificate in Management
Evanjelické gymnázium, Tisovec – anglické bilingválne maturitné štúdium
Kurzy a školenia:
Association Montessori Internationale (AMI) – Assistants Certificate Courses- Infancy 0-3 years
- Primary 3-6 years
-
Petra Szántai
Riaditeľka MŠ
Petra Szántai
Riaditeľka MŠ
Vzdelanie:
- Univerzita Komenského v Bratislave, Pedagogická fakulta: magisterský odbor: Predprimárne vzdelávanie
- Katolícka univerzita v Ružomberku, Pedagogická fakulta, bakalársky odbor: Predškolská a elementárna pedagogika
- Prvá a druhá atestácia pre materské školy
- Funkčné vzdelávanie: Manažment školy a školského zariadenia a všetky rozširujúce moduly funkčného vzdelávania
- Anglický jazyk: QTS qualified teacher status, Certifikát: Britský kvalifikovaný pedagóg
- Montessori courses, Maria Montessori Institute London
- AMI 0-3 a 3-6 asistentské kurzy, Montessori Institute Praha
- Vzdelávacie semináre Montessori pedagogiky pre vek 0 – 12 rokov, Centrum Alfamília
- Národný kurz Montessori pedagogiky pre vek 3 – 6 rokov, Slovenská asociácia Montessori – prebieha
- Rešpektovať a byť rešpektovaný
-
Zuzana Stašková
Vedúca prevádzky Sky Park a Slnečnice
Zuzana Stašková
Vedúca prevádzky Sky Park a Slnečnice
"Deti možno zabudnú, čo ste povedali, čo ste urobili, ale nikdy nezabudnú, ako sa vedľa vás cítili."
Na mojej práci ma najviac baví a napĺňa to, že mám tu možnosť pracovať s deťmi a vidieť šťastie v ich očiach, keď sa naučia niečo nové, keď sa niekam posunú. Práca s deťmi ma napĺňa, pretože nikto vám nedokáže dať toľko lásky a úprimnejšiu spätnú väzbu ako práve deti.
Vzdelanie:
Univerzita J.A. Komenského, odbor Pedagogika
Kurzy a školenia:
Národný kurz Montessori pedagogiky pre predškolský vek (Slovenská asociácia Montessori)
Vzdelávací seminár Montessori pedagogiky pre vek 0 - 6 rokov (Centrum holistického vzdelávania)
Kurz zameraný na vedenie detí predškolského veku Cassiopeia (Slovenský skauting) -
Vladimíra Byrtusová
Vedúca Detské jasle
Vladimíra Byrtusová
Vedúca Detské jasle
Úlohou pedagóga je podporovať deti v ich napredovaní, pomáhať im rásť a spoznávať svet, byť sprievodcom v kľúčovom období ich života. Vďaka uplatňovaniu rešpektujúceho prístupu v bezpečnom a podnetnom prostredí sa priaznivo ovplyvňuje formovanie osobnosti dieťaťa, budovanie sebaistoty či motivácia učiť sa a to už od útleho veku dieťaťa. Práve toto považujem za kľúčové faktory, vďaka ktorým ma táto profesia napĺňa.
Vzdelanie:
Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v študijnom odbore špeciálna pedagogika
Stredná škola = Štúdium na pedagogickej a sociálnej akadémii - študijný odbor: pedagogické lýceum
Kurzy a školenia:
AMI certifikovaný kurz pre asistentov zameraný na prácu s deťmi od 0 do 3 rokov
Rešpektovať a byť rešpektovaný
Akreditovaný kurz bazálnej stimulácie
-
Martina Dobrotová
Vedúca prevádzky Malé Krasňany
Martina Dobrotová
Vedúca prevádzky Malé Krasňany
Prácu s deťmi som si vybrala, pretože ma veľmi baví sprevádzať deti pri ich každodennom poznávaní, pri bežných i nevšedných aktivitách a v čo najväčšej miere ich zapájať. Pozorovať ako sa prirodzene a spontánne učia, nechávať im priestor na otázky a podporovať to, čo ich zaujíma. Teší ma s nimi znovuobjavovať svet, tešiť sa z "tu a teraz" a v neposlednom rade mám radosť, že sa môžem kontinuálne vzdelávať v oblasti, ktorá ma vždy zaujímala a ku ktorej som sa dostala aj vďaka svojim dvom deťom :)
Vzdelanie:
Ekonomická univerzita v BA (Medzinárodné podnikanie, Ing.), 2009
Učiteľstvo pre materské školy a vychovávateľstvo (Súkromná stredná pedagogická škola v Bratislave, nadstavbové štúdium), 2019
Kurzy a školenia:
Akreditovaný kurz Montessori pedagogika pre materské školy (Montessori Morava, Brno), 2020
Dieťa a hudba, pohyb a hra (Pro Solutions, 2019)
Grafomotorika od škôlky do školy (Soňa Pekarovičová, CentrumDys, 2018) -
Adriana Szabová
Zástupkyňa riaditeľky
Adriana Szabová
Zástupkyňa riaditeľky
Predškolský vek je kľúčovým obdobím plným príležitostí. Je preto dôležité vytvárať deťombezpečné, rešpektujúce a podnetné prostredie, v ktorom môžu rásť, nachádzať svoju jedinečnosť a najmä byť šťastné. Dávať im možnosti bádať, zisťovať, uvažovať a tým zažívať pocit vlastného úspechu. Byť učiteľom neznamená len odovzdať deťom balíček vedomostí, ale predovšetkým im poskytovať podporu, pomoc a lásku na ich ceste. Byť súčasťou ich života, napomáhať im vo formovaní ich osobnosti a zažívať s nimi radosti z toho, že to dokázali samé, sú dôvody prečo ma táto práca napĺňa a prečo som sa rozhodla byť učiteľkou.
Vzdelanie:
Univerzita Mateja Bela, I. stupeň v odbore: Predškolská a elementárna pedagogika
Univerzita Mateja Bela, II. stupeň v odbore: Predškolská pedagogika
Åbo Akademi University, Fínsko, odbor: Teacher training
Kurzy a školenia
Hejného metóda pre materské školy
Montessori Senec
Jolly Phonics, Modul 1 a 2
Fotogaléria






















